Tema: Re: iPad Air ir iOS 11
Autorius: Aladdin
Data: 2017-11-07 07:23:22
Na jei su Android dabar taip REGULIARIAI yra, vadinasi galima naujintis vien tik dėl saugumo
pataisymų, nebijant kad paskui bus diskomfortas įrenginiu naudotis. Su Android dar nėra ypatingai
baisu naujintis ir todėl, kad daugumoje atvejų įmanoma grįžti atgal. Nors va sena mano patirtis su
Samsung Note 2 byloja, kad prasinaujinus iš 4.1.2 į 4.3 versiją, viskas gerokai gradžiau patapo. Aš
nors ir dirbu su IT saugumu, kai turėjau Air, iš vis jį laikiau su 9.3.5, nes kuo komfortiškesnis
darbas buvo svarbiau, bet dėl saugumo irgi buvo neramu:)

--
Sent from my home system