Tema: Re: iPad Air ir iOS 11
Autorius: Aladdin
Data: 2017-11-06 16:42:26
Apple iOS sistema jau senokai nebe ta - kad būtų galima aklai naujintis vien dėl to kad "reikia".
Aišku gerai ir svarbu, jei kokios saugumo skylės bus užkištos, bet ar tai nusvers lėtai veikiančio
įrenginio džiaugsmus ar gerokai trumpiau laikančią bateriją. O ypač jei dar kalbame apie kokių 4
metų senumo įrangą. Nors jei būtinai "reikia" ir patogu - tiesiog naujinkis ir neklausinėk, tragiško
kažko nebus, dėl ko visai dirbti negalėsi. Geriausiu atveju galėsi tikėtis, kad Apple paleis dar
kokį atnaujinimą, kuris gal kiek situaciją pagerins.

--
Sent from my home system