Tema: Re: Persp?jimas OnePlus 5 pirk?jams!
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-11-04 23:55:10
Bet tai kiek reikia turet laiko, kad sekti kokie modeliai kada
 isleisti? Maniskis gal 3 ar 4 metus buvo naujausio modelio, ir
 tai man atrodo lietuvos rinkoje nepasirose, tai iki siol naujasio
 modelio turiu :)
nusiperku ir naudoju, kaip koki pvz pieno
 pokeli, juk nesijaudinu kad rytoj parduotuvej bus sviezesnis
 pienas, vartoju ta kuri nusipirkau kol suvartoju. Arba alu, juk
 neispili seno, kai pamatai reklama naujo modelio? Nestovi eileje
 per nakti kad pirmas paragautum naujo modelio alaus.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/