Tema: Re: Perspėjimas OnePlus 5 pirkėjams!
Autorius: shadow
Data: 2017-10-25 20:36:33
2017-10-25 18:01, Bronco rašė:
> Nors aš pats niekad neskubu pirkti karštų naujienų
	-tp. Renku info,domiuosi,ziurineju apzvalgas,paciupineju ir pan... Bet
sisyk prireike,dar pamaniau,kad pries sventes bus sunkeliau su
pristatymu. Reikiama spalva buvo ir pasimoviau :(

> Pusės metų ciklas kol kas rinkoje naujovė.
	-ne visai. Pries kelis metus Sony garsiai pareiske,kad naujins modelius
kas pusmeti. Gal pora metu panasiai ir buvo.
Bet tai visai kitas reikalas-anonsai,pristatymai,viska tee...

> Bet Oneplus gana gudrūs didieji kombinatoriai, panašu, jog jie naudoja
> fintą, jog pradžioje patyliukais modelius "T" gamina ir krauna į savo
> sandėlius, o kai jau turi atsargų, nustoja gaminti ankstesnį modelį, bet
> toliau jį parduoda kaip "Flagman killer", ir kai tik jis (beveik)
> pasibaigia, tada tik pyst, "o mes jau turime modelį "T"!!! :]
	-nu jo,turi nuolat sekti. Sukeliamas toks lengvai dirbtinis aziotazas.
Mzdg jus mumis pastoviai domekites,o jau mes kai tik,taip is karto

	-taigi