Tema: Re: Perspėjimas OnePlus 5 pirkėjams!
Autorius: Korke
Data: 2017-10-26 00:33:47
On 25/10/2017 18:01, Bronco wrote:
> On 2017-10-25 07:27, shadow wrote:

> Nes stebinti 3 > 3T perėjimą, man kilo įtarimas, jog kažkaip jau labai
> šauniai pas juos 3-ias baigėsi pardavime vos tik pasirodžius 3T, nors
> kainų skirtumas ten buvo labai simbolinis... Dar vienas draugas išgirdęs
> apie 3T ruošėsi mėnesį luktelėti, gal 3-ias atpigs ir pasimovė :))

tipo neatpigo? nes kito var nelabai isivaizduuoju, nuejai i gearbest ar
ebay ir nusipirkai nuliova. Ar cia ne fengshui is kitos krautuves
pasiimti? Ar snekam bele sneket?

> O dabar jau Oneplus 5-o iš trijų variantų, dveji jau out of stock, todėl
> spėju, jog tuoj tuoj pasirodys 5T... :]
>
> Pataisa, tik ką dar sykį pažiūrėjau, visi jau out of stock :) Oi,
> laukiam laukiam, mes penkTuko laukiam ... :]

oi tik balos po savim nepadaryk is to krykstavimo. Nauja 1+5 pilna
normaliu shopu kur uz normalia kaina pasiimti. O 5t preorder, su
preliminar atsiradimo laiku ziurek ir Kaledos...tada dar dirbtinis
deficitas...jau ir sausio galas... tada kinieciu naujakai...nu ziurek su
zibutemis ir turesi jei taip knieti.