Tema: Re: Perspėjimas OnePlus 5 pirkėjams!
Autorius: Bronco
Data: 2017-10-25 00:57:02
On 2017-10-24 23:06, Korke wrote:
> bet Bronco muset nusivils, nes menesio, dienos ir valandos nepaskelbta
> ispejime. :)))

O ko man nusivilt? :) Aš net nesu OnePlus pastovus naudotojas, iki šiol
turėjau tik OnePlus1. Tiesiog lengvai stebiu rinkos naujienas ir mačiau
kiek verksmų internetuose buvo po netikėto 3T pasirodymo :)

Tad, mano reikalas perspėti, o jūsų į tai kreipti ar nekreipti dėmesio ;)

p.s. va shadow jau kažką parašė apie "druską ant žaizdos", musėt, irgi
yra laimingasis šviežio OnePlus 5 savininkas ;)