Tema: Re: offline navigacija ant iphone?
Autorius: Bomanz
Data: 2017-09-20 15:14:06
Buvau 2015 metų pradžioj suinstaliavęs mokamą Sygic versiją į naują telefoną,
Asus kažkokį už €200, tai spartintuvas manau jau buvo. Nebent Sygic'as
orientavosi į ateities telefonus. Navigacija stabdė nerealiai, lūžinėjo kas 10
minučių, telefonas karštas, baterija sėdo. Paskaičiau atsiliepimus Goggle Play -
iki naujos versijos "puiki navigacija, veikia greitai ir patogiai", po
atnaujinimo atsiliepimai "šūdas, naudotis neįmanoma, lūžinėja ir sodina bateriją".