Tema: Re: offline navigacija ant iphone?
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-09-20 14:21:22
Gal ne nuo sygico o nuo aparato priklauso, sygicas labai daug
 issidirbineja su ekrano vaizdu, jam lyg kazkokiu spartintuvu
 reikia be ju labai apkrauna proca. Dabar ne sygicas susitvarke, o
 tie video spartintuvai ir galingi procai tapo standartu. Grazus
 tas sygicas, bet kartais, naudojant istisai, taip mazdaug karta
 per menesi netiketai pastringa. Megejui dzin profesonaliam
 vartojimui netinka tokie dalykai. Man tik sygic patikdavo kad
 geriausiai is visu navigaciju rasdavo adresus pagal pasto koda
 jungtineje karalysteje. Bet marsrutus ne kokius parinkdavo.
 Navitel laikau pas save tik del baltarusijos, nu ir alternatyvos.
 Kai dirbu naudoju praktiskai tik igo, nors dabar retai toli
 vazineju, dar reciau nezinomais marsrutais, tai daznai pakanka
 tik bendro vaizdo, kad nepramiegot kokio posukio.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/