Tema: Re: offline navigacija ant iphone?
Autorius: Herkus
Data: 2017-09-19 12:50:42
Daug saliu apvaziavau, sygicas niekad nepavede. Nebent kokiais sunkeliais sugalvoji vaziuot, tai gali ir pamest, bet is praktikos tai nesudare jokiu isimintinu problemu.
Vat jeigu sukergus waze ir sygica, butu idealu. Man waze lb patiko, kai nori idet waypointa ir is keletos gali issirinkti, pagal realiu laiku paskaiciuota trukme (o ne km) iki jo, reikalinga issukant is pagrindinio marsruto.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/