Tema: Re: offline navigacija ant iphone?
Autorius: Herkus
Data: 2017-09-18 23:54:10
Sygica n metu naudoju. Tie lagai nesusije su trial, o greiciausiai su gps tikslumu/pagautu palydovu skaiciumi. Pasitako retkarciais su visom navi.

Ir tiksliai pamenu, kai pirmakart naudojau trial ir jis baigesi dar kelionej;) Tikslumui tai neturejo itakos. Bet iskart nusipirkau visus zemelapius, nes vede tiesiog puikiai.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/