Tema: Re: SD kortelės telefonuose
Autorius: Rrr
Data: 2017-02-28 16:04:28
Gal kinietiskus fufliakus perkat arba i musu parduotuves tokiu uzveze.
Man nei viena kingstono ar sandisko pirkta parduotuvej, zinau, kad
tikrai originalai - nera nenuleke. Is kinieciu kiek teko pirkt,
pavadinimai tie aptys, atrodo taip pat, ipakavimai tie patys, bet vyksta
nesamones daugiau irasius i ja informacijos, net nesuprantu kas ten
bandyta padaryt. Toks jausmas, kad kortele labai maza, vietos rodo daug
ir daugiau irasius, sena informacija persidengia naujai rasoma ir
susigadina ar kazkas panasaus. Juokingiausia buvo, kai po keliu formatu,
imetus panasu faila tokio pat dydzio, realiai buvo senas failas.
Neatlaike nervai, pasiemiau normalu flashiuka ir persimeciau ko reikejo.
Tikrai kazkas ne taip su tom klastotem, gali but, kad uzveze i musu
parduotuves, realiai sunku atskirti, nes viskas, iskaitant ir ipakavima
- atitinka. :)