Tema: Re: SD kortelės telefonuose
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-28 10:42:46
Praktika sekanti - kiek pamenu, pas mane visos kortelės Kingston, A-Data, Lexar arba Samsung. Problemų nebuvo nei su viena, bet buvo bėdų su Samsung S4 Mini, katras periodiškai supisdavo kortelės turinį (bandytos skirtingos), bet tai lengvai pasigydydavo su elementariu windowsiniu scandisku be duomenų praradimo. Jau dabar nepamenu tiksliai ką padariau, bet su tuo Samsunginiu technikos stebuklu kokį pusmetį kariavau (ten visokie rootinimai, procesų kilinimai, miego režimų tiuningavimai ir dar bbž kas, plius be KNOX'o triggerinimo), kol visus jo gliukus, tame tarpę ir šitą, sutvarkiau (paskui dar beveik 2 metus dirbo kaip laikrodis :-)), taip kad mintis tokia, kad pabandyt pagalvot ir apie galimybę, kad problemas kelia ne kortelės.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/