Tema: Re: SD kortelės telefonuose
Autorius: kef
Data: 2017-02-28 15:01:06
Su nauju S2 naudojau kingston 32gb. Galima sakyti pazaidziau pora menesiu ir
nuo tada nelabai ka rasiau, nereikejo, bet taip ir tupejo telefe. Kelis
metus buvo gerai, tada pradejo dingineti i SD nukelti appsai. Pracekinau
korta, pilna RW su h2testw. Kaip ir gera. Po poros menesiu jau pasileist
nenorejo, pasirodo sugadintas appso *.asec ar koks ten failas. Vel pilnas
RW - nieko. Na o dar po kokios savaites visiskas ate kortai. Darau sau
isvada kad samsungas kazka vis rasineja i SD iki pilno sudrozimo, rasineji
tu i korta ar nelabai. Nes tikrai nezinau kas tai kortai galetu nepatikti,
nei kaito, nei telefo budejimo laikas kazkiek zenkliau kristu su korta vs be
kortos.

"foonia" <foonia_NoSpam@gmail.com> wrote in message
"Caponi" <caponi@caponi.lt> Wrote in message:
> Praktika sekanti - kiek pamenu, pas mane visos kortelės Kingston, A-Data,
> Lexar arba Samsung. Problemų nebuvo nei su viena, bet buvo bėdų su Samsung
> S4 Mini, katras periodiškai supisdavo kortelės turinį (bandytos
> skirtingos), bet tai lengvai pasigydydavo su elementariu windowsiniu
> scandisku be duomenų praradimo. Jau dabar nepamenu tiksliai ką padariau,
> bet su tuo Samsunginiu technikos stebuklu kokį pusmetį kariavau (ten
> visokie rootinimai, procesų kilinimai, miego režimų tiuningavimai ir dar
> bbž kas, plius be KNOX'o triggerinimo), kol visus jo gliukus, tame tarpę
> [...]

Jauciu pas mane analogiskai bus su Samsung Tab S, kelios SD korteles jau
gatavai nusmigusios, Sandisk periodiskai nuluzta, firmware stockine MM,
jokiu rootu.
--
foonia

----Android NewsGroup Reader----