Tema: Re: mobilus internetas kai isjungti mobilus duomenys
Autorius: benamis
Data: 2016-12-08 08:19:37
darant prielaida, kad kazkoks appsas/laikrodis laikas nuo laiko panaudoja
interneta, kaip paaiskinti, kad visa tai baigiasi perjungus 4g > 3g?

"Kurmis"  wrote in message news:o296dr$m8u$1@trimpas.omnitel.net...

tai kad ir mano aplinkoje yra nusiskundimu kad androidas savarankiskai kazka
vis internetina, nors visalaika disablinta visi konekshinai ir duomenai. na
ir siaip ragelis tik GSM rezime. panasu kad yra kaip jau mineta laikrodzio
ar dar kokie apsikeitimo protokolai, kurie gyvena nepriklausomai nuo userio
noru.
Kurmis