Tema: Re: mobilus internetas kai isjungti mobilus duomenys
Autorius: Nevkurse
Data: 2016-12-07 11:36:31
Tai koks Sony savo laikrodi sinchronizuojasis naudodamas duomenis, px kokias
ten varneles kur uzdejai. Tai zinodami operatoriai (nevisi, kaip matom)
tokiu po 1kb netraukia i saskaitas, nes zmogus duomenu realiai nenaudoja.
Kas detalias isklotines blusineja - parasys kompleina ir jam kompensuos, kas
nepastebes - tie susimokes = profit :)