Tema: Re: mobilus internetas kai isjungti mobilus duomenys
Autorius: Ram
Data: 2016-12-07 14:48:36
none wrote:

> nepatikėsiu, kol savom akim nepamatysiu :)

 Tikėk -specialiai peržiūrėjau prajeto mėnesio Omnitelio  išklotinę -
27 prisijungimai per MOBILEDATA po 1-20KB .Mobilūs duomenys tikrai
nenaudojami,tik WiFi,telefonas tik GSM režime.Dar ir sumos surašyta -
nuo 0,000226 iki 0,000453 .Pinigine išraiška žinoma niekinis reikalas
,bets pats faktas,kad ir išjungtais mobiliais duomenimis naudojama
neginčyjamas.Gal kažka įtakoja - mano aparatas toks pat ,kaip Diamondo.