Tema: Re: mobilus internetas kai isjungti mobilus duomenys
Autorius: Diamondas
Data: 2016-12-07 12:21:50
Ne karta susidurta - px andaroidiniam telefonui, kad tu tuos duomenis isjungei, jis naudojasi jai jam reikia :)
Daug kartu radau ryte visokiu notifikeisinu, nors vakare specialiai isjungiu wifi/mobilu interneta, kad nepypsetu, pradejau atskirai app isjunginet net visus notifikeisinus  :) Operatorius Netele2, androidas tiesa senas 4.2.2 gal su naujesnem versijom geriau :)