Tema: Re: MTTC ir LG supportas - vienas kito verti ..
Autorius: st
Data: 2016-09-09 09:37:05
pritariu siai nuomonei. kuri telefono funkcija neveikia isskyrus trecios 
salies programas? kas konkreciai neveikia telefone su jo gamykliniu softu?
neginu nieko, tiesiog matau LG pozicija mazdaug taip: "prisiraso visokiu 
neaiskiu programu ar zaidimu ir kazko nori"


"news reader"  parašė naujienų news:nqshht$7kn$1@trimpas.omnitel.net...

nebuciau toks tikras, kad ko nors pasieksi. Tiesiog tau irodys, kad
telefonas nera precizinis prietaisas ir ten 6-7 laipsniai i viena ar
kita puse yra leistinos paklaidos ribose. Tuo labiau, kad giroskopas
nera viena is pagrindiniu telefono funkciju. Arba paaiskins, kad cia
Google problema, nes LG patys OS neraso ir pasiulys kreiptis i Google.



On 08/09/16 15:17, MumZer wrote:
> va gavau naujienų - kad su manim susisieks LG aCtovas..
> nes tipo viskas gerai su tuo telefonu, mttc tipo su LG konsultavosi..
> kai šalia du nexus4 rodo 0 laipsniu, o tas - 6-7 į šoną :) jau matau kai
> bandau kokį VR appsą
>
> paklausiu, su kokia programa jie tikrino sensorių, nes vis pizdelina,
> kad neatsako už veikimą su trečių šalių softu.. :)
> jei net su oficialia google camera horizontas pakrypęs :)
>
> P.S. patikrinau vienos pažįstamos nexus 5X. Tai irgi į šoną pakrypęs, ne
> 6-7, o tik 5 laipsnius.. Ar tik nebus taip, kad čia visi nexus 5x su
> tokia "fyčia"?
> Jei pas ką po ranka - patikrinkit ar nematot tokio vaizdelio:
> https://www.youtube.com/watch?v=8_Y1SyMLG_Y
>
> "[mikro]"  wrote in message news:nqr76h$fvg$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o tai mano istorija ka kitokia? eik I mttc ir susivesk r48394. skaityk I
> valias:)
> pusantro menesio bliat:D
>
>
>
> "MumZer"  wrote in message news:nqq3jb$2qh$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :)
>
> 07-22 nupirktas naujas Nexus 5x
> 07-26 pastebėta, kad horizontas pas jį kokiais 6-7 laipsniais nukrypęs
> (street view, VR appsai, bubble level, visi žaidimai, kurie valdomi
> sukiojant telefoną). Pardavėjas laiko taupymo sumetimais pasiūlė nunešti
> į MTTC ir paprašyti defektavimo akto, su kuriuo telefoną pakeistų
> 08-10 Kadangi turėjom reikalų, o mttc dirba tik darbo metu, tai iki jų
> nunešėm tik 08-10
>     Atėjus ir paprašius priimti defektavimo akto surašymui - vietinis
> lopas priėmėjas paprašė 10€, nors jam buvo parodyti garantiniai 
> dokumentai.
>     Nusprendėm nešti pardavėjui. Nunešėm jau po serviso darbo laiko,
> tai priėmė prekybos salone
>
> --pardavėjo logas--
> 2016 m. rugpjūčio 10 d. 18:15 Būsena pakeista į: Priimta, laukia
> testavimo arba registracijos gamintojo ĮTC
> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC
> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) ĮTC:MTTCĮTC RMA:MTTC
> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC
> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) Prekė įdėta į dėžę.
> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 12:01 Būsena pakeista į: Prekė išsiųsta
> gamintojo ĮTC Dėžė uždaryta, prekė išsiųsta (perduota) ĮTC
> --pardavėjo logo pabaiga--
>
> Nuo 12 dienos įsivyravo nejauki tyla savaitei.. Pasidomėjus kas gi
> vyksta MTTC:
>
> ---MTTC logas (su ** mano komentaras)---
> 2016.08.12 12:35 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
> 2016.08.12 . Naudotas
> 2016.08.12 12:35 Perduotas į serviso centrą **KETURIAS darbo dienas
> laukė eilėje (nors skelbiasi visi, kad per 2-3 pataiso: D) Algirdo 25
> 2016.08.18 14:28 Įrenginys perduotas technikui
> 2016.08.18 15:44 Įrenginys persiųstas į kitą taisymo centrą (14-21d.)
> **Nusiųstas į Kauną, nes Algirdo 25 pasirodo lopai sėdi, kurie negali
> surašyti akto
> 2016.08.26 13:51 Įrenginys perduotas technikui **Kaune pragulėjo ŠEŠIAS
> darbo dienas..
> 2016.08.26 Patikslinkite telefono gedimą. Kaip atkartoti? Gedimo
> neaptinkame telefonas **lopai nesupranta, kaip patikrinti, kad telefonas
> kreivai rodo horizontą
> 2016.08.26 veikia tinkamai.
> 2016.08.26 14:55 Reikalinga informacija dėl tolimesnės patikros/
> taisymo, susisieksime per 1 d.d.
> 2016.08.29 14:26 Prašo grąžinti įrenginį neremontuotą.
> 2016.08.29 14:27 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus.
> 2016.08.29 17:08 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio
> vietą.
> ---MTTC logo pabaiga---
> ---MTTC Išvada---
> Gedimų nerasta
> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.*
> Pirminė techninė patikra.. Įrenginyje defektų nerasta
> ---MTTC išvados pabaiga---
>
> Toliau:
> 09-01 Buvo nusiųstas užklausimas LG supportui:
> 09-02 Atejo atsakymas (ne per 24h kaip ir žadėjo, bet dienas lyginant
> lyg ir tilpo):
> ---LG supporto pirmas atsakymas---
> Ačiū už Jūsų laišką.
> Atsakymą į Jūsų klausymą suteikėme telefono pokalbyje.
> Atsiprašome už tai kad ASC MTTC ilgai tyrinėjo Jūsų telefoną.
> ASC MTTC šiuo metu yra labai apkrautas užsakymais.
> Kaip nustatė ASC MTTC, telefonas veikia be sutrikimų. Priežasties
> išrašyti Defektavimo Aktą nėra.
> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba
> pagalbos.
> Pagarbiai,
> Viktor Vinicenko
> LG Electronics klientų aptarnavimo centras
> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81
> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt>
> ---LG supporto pirmo atsakymo pabaiga---
>
> Niuansas - niekas man neskambino!!!! O tas "NEMOKOMAS telefonas"
> atsakymams į "KLAUSYMUS' užmušė praktiškai..
>
> Pasiėmėm telefoną iš pardavėjo ir patys nunešėm į MTTC, prieš tai FB
> iškeikus tą kontorą ir o dieve, pasirodo, kad tas debilas priimamajame
> neturėjo teisės tų 10€ prašyt, nes telefonas tai garantinis (FB taip
> paaiškino)
> Pridavus telefoną mergaitė priimamajame prigąsdina, kad meistras už
> sienos sėdintis (tas pats kur į Kauną išsiuntė) priims tik per 4-5 darbo
> dienas. Mergaitė priimanti paprašė, kad pasakyčiau, su kokiu appsu aš tą
> horizontą kreivą radau (drumroll ruoškitės, ne veltui paminėjau)
> Per FB nusiųsta foto su RMA numeriu. Paskui per FB pagyriau, kad greitai
> suveikė. Ir iškeikiau, kad vėl nieko nerado.
>
> ---MTTC logas ---
> 2016.09.02 14:12 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
> 2016.09.02 . Naudotas
> 2016.09.02 14:13 Perduotas į serviso centrą
> 2016.09.02 15:14 Įrenginys perduotas technikui **labai gretai (be 
> sarkazmo)
> 2016.09.02 15:14 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
> 2016.09.02 15:15 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio
> vietą. ** minutė ir apžiūra įvyko!
> ---MTTC logo pabaga---
>
> ---MTTC Išvada--
> Gedimų nerasta
> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.*
> Pirminė techninė patikra.. Gamintojas negarantuoja suderinamumo su
> treciuju saliu programelemis
> ---MTTC Išvados pabaiga--
>
> Ta prasme MTTC šudarankis per minutę nustatė, kad kalta programėlė
> pasirodo, kurią nurodžiau tik todėl, kad meistras savo galvos neturi..
> Toliau per FB paklausiau ar jie čia tyčiojasi. Sakė, dar nepasiimti
> telefono, žiūrės dar (nu tai aišku, patikrino per minutę ir ramus)
>
> 09-03 Pakeliui dar kartą LG supporto paklausiau, kas čia per čiudai su
> nebūtu skambučiu ir meistro lopiškumu, jei kreivas horizontas nurašomas
> programelei.
>
> LG atrašo:
> ---LG supporto antras laiškas---
> Ačiū už Jūsų laišką.
> Įvyko klaida. Jums nebuvo skambinta. Atsiprašome už klaidą.
> Bet tai nekeičia Jums suteikto atsakymo esmės:
> Kadangi „Gyro“ sensorius tarnauja kai kurioms pagalbinėms funkcijoms ir,
> ASC MTTC inžinieriaus teigimu, veikia tvarkingai.
> Išvada: Defekto nėra.
> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba
> pagalbos.
> Pagarbiai,
> Viktor Vinicenko
> LG Electronics klientų aptarnavimo centras
> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81
> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt>
> ---LG supporto antro laiško pabaiga---
>
> 2016-09-08 Įrenginio vieta jau antra diena (ar tai trečia, gaila loguose
> nesimato) nusistovėjo ties "MTTC paskirstymo centras (HUB)"
> Ką jie ten su juo daro - nesuprasi..
>
> Po viso šito jau daugiau nei mėnesį besitęsiančio balagano nežinau jau
> kam net rašyt. Nes LG bybį dėję visiškai.. Kam ta garantija tada? :)