Tema: Re: MTTC ir LG supportas - vienas kito verti ..
Autorius: MumZer
Data: 2016-09-08 15:17:23
va gavau naujienų - kad su manim susisieks LG aCtovas..
nes tipo viskas gerai su tuo telefonu, mttc tipo su LG konsultavosi..
kai šalia du nexus4 rodo 0 laipsniu, o tas - 6-7 į šoną :) jau matau kai 
bandau kokį VR appsą

paklausiu, su kokia programa jie tikrino sensorių, nes vis pizdelina, kad 
neatsako už veikimą su trečių šalių softu.. :)
jei net su oficialia google camera horizontas pakrypęs :)

P.S. patikrinau vienos pažįstamos nexus 5X. Tai irgi į šoną pakrypęs, ne 
6-7, o tik 5 laipsnius.. Ar tik nebus taip, kad čia visi nexus 5x su tokia 
"fyčia"?
Jei pas ką po ranka - patikrinkit ar nematot tokio vaizdelio: 
https://www.youtube.com/watch?v=8_Y1SyMLG_Y

"[mikro]"  wrote in message news:nqr76h$fvg$1@trimpas.omnitel.net...

o tai mano istorija ka kitokia? eik I mttc ir susivesk r48394. skaityk I
valias:)
pusantro menesio bliat:D



"MumZer"  wrote in message news:nqq3jb$2qh$1@trimpas.omnitel.net...

Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :)

07-22 nupirktas naujas Nexus 5x
07-26 pastebėta, kad horizontas pas jį kokiais 6-7 laipsniais nukrypęs
(street view, VR appsai, bubble level, visi žaidimai, kurie valdomi
sukiojant telefoną). Pardavėjas laiko taupymo sumetimais pasiūlė nunešti
į MTTC ir paprašyti defektavimo akto, su kuriuo telefoną pakeistų
08-10 Kadangi turėjom reikalų, o mttc dirba tik darbo metu, tai iki jų
nunešėm tik 08-10
     Atėjus ir paprašius priimti defektavimo akto surašymui - vietinis
lopas priėmėjas paprašė 10€, nors jam buvo parodyti garantiniai dokumentai.
     Nusprendėm nešti pardavėjui. Nunešėm jau po serviso darbo laiko,
tai priėmė prekybos salone

--pardavėjo logas--
2016 m. rugpjūčio 10 d. 18:15 Būsena pakeista į: Priimta, laukia
testavimo arba registracijos gamintojo ĮTC
2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC
patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) ĮTC:MTTCĮTC RMA:MTTC
2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC
patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) Prekė įdėta į dėžę.
2016 m. rugpjūčio 12 d. 12:01 Būsena pakeista į: Prekė išsiųsta
gamintojo ĮTC Dėžė uždaryta, prekė išsiųsta (perduota) ĮTC
--pardavėjo logo pabaiga--

Nuo 12 dienos įsivyravo nejauki tyla savaitei.. Pasidomėjus kas gi
vyksta MTTC:

---MTTC logas (su ** mano komentaras)---
2016.08.12 12:35 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
2016.08.12 . Naudotas
2016.08.12 12:35 Perduotas į serviso centrą **KETURIAS darbo dienas
laukė eilėje (nors skelbiasi visi, kad per 2-3 pataiso: D) Algirdo 25
2016.08.18 14:28 Įrenginys perduotas technikui
2016.08.18 15:44 Įrenginys persiųstas į kitą taisymo centrą (14-21d.)
**Nusiųstas į Kauną, nes Algirdo 25 pasirodo lopai sėdi, kurie negali
surašyti akto
2016.08.26 13:51 Įrenginys perduotas technikui **Kaune pragulėjo ŠEŠIAS
darbo dienas..
2016.08.26 Patikslinkite telefono gedimą. Kaip atkartoti? Gedimo
neaptinkame telefonas **lopai nesupranta, kaip patikrinti, kad telefonas
kreivai rodo horizontą
2016.08.26 veikia tinkamai.
2016.08.26 14:55 Reikalinga informacija dėl tolimesnės patikros/
taisymo, susisieksime per 1 d.d.
2016.08.29 14:26 Prašo grąžinti įrenginį neremontuotą.
2016.08.29 14:27 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus.
2016.08.29 17:08 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio
vietą.
---MTTC logo pabaiga---
---MTTC Išvada---
Gedimų nerasta
Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.*
Pirminė techninė patikra.. Įrenginyje defektų nerasta
---MTTC išvados pabaiga---

Toliau:
09-01 Buvo nusiųstas užklausimas LG supportui:
09-02 Atejo atsakymas (ne per 24h kaip ir žadėjo, bet dienas lyginant
lyg ir tilpo):
---LG supporto pirmas atsakymas---
Ačiū už Jūsų laišką.
Atsakymą į Jūsų klausymą suteikėme telefono pokalbyje.
Atsiprašome už tai kad ASC MTTC ilgai tyrinėjo Jūsų telefoną.
ASC MTTC šiuo metu yra labai apkrautas užsakymais.
Kaip nustatė ASC MTTC, telefonas veikia be sutrikimų. Priežasties
išrašyti Defektavimo Aktą nėra.
Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba
pagalbos.
Pagarbiai,
Viktor Vinicenko
LG Electronics klientų aptarnavimo centras
Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81
www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt>
---LG supporto pirmo atsakymo pabaiga---

Niuansas - niekas man neskambino!!!! O tas "NEMOKOMAS telefonas"
atsakymams į "KLAUSYMUS' užmušė praktiškai..

Pasiėmėm telefoną iš pardavėjo ir patys nunešėm į MTTC, prieš tai FB
iškeikus tą kontorą ir o dieve, pasirodo, kad tas debilas priimamajame
neturėjo teisės tų 10€ prašyt, nes telefonas tai garantinis (FB taip
paaiškino)
Pridavus telefoną mergaitė priimamajame prigąsdina, kad meistras už
sienos sėdintis (tas pats kur į Kauną išsiuntė) priims tik per 4-5 darbo
dienas. Mergaitė priimanti paprašė, kad pasakyčiau, su kokiu appsu aš tą
horizontą kreivą radau (drumroll ruoškitės, ne veltui paminėjau)
Per FB nusiųsta foto su RMA numeriu. Paskui per FB pagyriau, kad greitai
suveikė. Ir iškeikiau, kad vėl nieko nerado.

---MTTC logas ---
2016.09.02 14:12 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
2016.09.02 . Naudotas
2016.09.02 14:13 Perduotas į serviso centrą
2016.09.02 15:14 Įrenginys perduotas technikui **labai gretai (be sarkazmo)
2016.09.02 15:14 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
2016.09.02 15:15 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio
vietą. ** minutė ir apžiūra įvyko!
---MTTC logo pabaga---

---MTTC Išvada--
Gedimų nerasta
Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.*
Pirminė techninė patikra.. Gamintojas negarantuoja suderinamumo su
treciuju saliu programelemis
---MTTC Išvados pabaiga--

Ta prasme MTTC šudarankis per minutę nustatė, kad kalta programėlė
pasirodo, kurią nurodžiau tik todėl, kad meistras savo galvos neturi..
Toliau per FB paklausiau ar jie čia tyčiojasi. Sakė, dar nepasiimti
telefono, žiūrės dar (nu tai aišku, patikrino per minutę ir ramus)

09-03 Pakeliui dar kartą LG supporto paklausiau, kas čia per čiudai su
nebūtu skambučiu ir meistro lopiškumu, jei kreivas horizontas nurašomas
programelei.

LG atrašo:
---LG supporto antras laiškas---
Ačiū už Jūsų laišką.
Įvyko klaida. Jums nebuvo skambinta. Atsiprašome už klaidą.
Bet tai nekeičia Jums suteikto atsakymo esmės:
Kadangi „Gyro“ sensorius tarnauja kai kurioms pagalbinėms funkcijoms ir,
ASC MTTC inžinieriaus teigimu, veikia tvarkingai.
Išvada: Defekto nėra.
Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba
pagalbos.
Pagarbiai,
Viktor Vinicenko
LG Electronics klientų aptarnavimo centras
Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81
www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt>
---LG supporto antro laiško pabaiga---

2016-09-08 Įrenginio vieta jau antra diena (ar tai trečia, gaila loguose
nesimato) nusistovėjo ties "MTTC paskirstymo centras (HUB)"
Ką jie ten su juo daro - nesuprasi..

Po viso šito jau daugiau nei mėnesį besitęsiančio balagano nežinau jau
kam net rašyt. Nes LG bybį dėję visiškai.. Kam ta garantija tada? :)