Tema: Re: MTTC ir LG supportas - vienas kito verti ..
Autorius: MumZer
Data: 2016-09-09 02:37:46
iki 1 laipsnio dar px..

aš gal to vieno nepastebėčiau, bet man kažkuris foto appsas liepe 
horizontą "tiesinti" taip, kad jau akivaizdžiai matėsi, kad kreivina - 
tada sekė tikrinimai..


On 2016-09-08 19:18, bat0nas wrote:
> Nežinau, kokia programa tame video, bet su bubble level man guldant 
> ant briaunų rodo Y=0,4, o pastačius rodo X=-1,0
>
> Čia gerai ar blogai?
>
>
> Telefonas - pats geriausias*
>
>
>
>
>
> *Note 4 ta prasme
>
>
>
> "MumZer"  parašė naujienų news:nqrksj$prl$1@trimpas.omnitel.net...
>
> va gavau naujienų - kad su manim susisieks LG aCtovas..
> nes tipo viskas gerai su tuo telefonu, mttc tipo su LG konsultavosi..
> kai šalia du nexus4 rodo 0 laipsniu, o tas - 6-7 į šoną :) jau matau kai
> bandau kokį VR appsą
>
> paklausiu, su kokia programa jie tikrino sensorių, nes vis pizdelina, kad
> neatsako už veikimą su trečių šalių softu.. :)
> jei net su oficialia google camera horizontas pakrypęs :)
>
> P.S. patikrinau vienos pažįstamos nexus 5X. Tai irgi į šoną pakrypęs, ne
> 6-7, o tik 5 laipsnius.. Ar tik nebus taip, kad čia visi nexus 5x su 
> tokia
> "fyčia"?
> Jei pas ką po ranka - patikrinkit ar nematot tokio vaizdelio:
> https://www.youtube.com/watch?v=8_Y1SyMLG_Y
>
> "[mikro]"  wrote in message news:nqr76h$fvg$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o tai mano istorija ka kitokia? eik I mttc ir susivesk r48394. skaityk I
> valias:)
> pusantro menesio bliat:D
>
>
>
> "MumZer"  wrote in message news:nqq3jb$2qh$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :)
>
> 07-22 nupirktas naujas Nexus 5x
> 07-26 pastebėta, kad horizontas pas jį kokiais 6-7 laipsniais nukrypęs
> (street view, VR appsai, bubble level, visi žaidimai, kurie valdomi
> sukiojant telefoną). Pardavėjas laiko taupymo sumetimais pasiūlė nunešti
> į MTTC ir paprašyti defektavimo akto, su kuriuo telefoną pakeistų
> 08-10 Kadangi turėjom reikalų, o mttc dirba tik darbo metu, tai iki jų
> nunešėm tik 08-10
>     Atėjus ir paprašius priimti defektavimo akto surašymui - vietinis
> lopas priėmėjas paprašė 10€, nors jam buvo parodyti garantiniai 
> dokumentai.
>     Nusprendėm nešti pardavėjui. Nunešėm jau po serviso darbo laiko,
> tai priėmė prekybos salone
>
> --pardavėjo logas--
> 2016 m. rugpjūčio 10 d. 18:15 Būsena pakeista į: Priimta, laukia
> testavimo arba registracijos gamintojo ĮTC
> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC
> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) ĮTC:MTTCĮTC RMA:MTTC
> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC
> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) Prekė įdėta į dėžę.
> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 12:01 Būsena pakeista į: Prekė išsiųsta
> gamintojo ĮTC Dėžė uždaryta, prekė išsiųsta (perduota) ĮTC
> --pardavėjo logo pabaiga--
>
> Nuo 12 dienos įsivyravo nejauki tyla savaitei.. Pasidomėjus kas gi
> vyksta MTTC:
>
> ---MTTC logas (su ** mano komentaras)---
> 2016.08.12 12:35 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
> 2016.08.12 . Naudotas
> 2016.08.12 12:35 Perduotas į serviso centrą **KETURIAS darbo dienas
> laukė eilėje (nors skelbiasi visi, kad per 2-3 pataiso: D) Algirdo 25
> 2016.08.18 14:28 Įrenginys perduotas technikui
> 2016.08.18 15:44 Įrenginys persiųstas į kitą taisymo centrą (14-21d.)
> **Nusiųstas į Kauną, nes Algirdo 25 pasirodo lopai sėdi, kurie negali
> surašyti akto
> 2016.08.26 13:51 Įrenginys perduotas technikui **Kaune pragulėjo ŠEŠIAS
> darbo dienas..
> 2016.08.26 Patikslinkite telefono gedimą. Kaip atkartoti? Gedimo
> neaptinkame telefonas **lopai nesupranta, kaip patikrinti, kad telefonas
> kreivai rodo horizontą
> 2016.08.26 veikia tinkamai.
> 2016.08.26 14:55 Reikalinga informacija dėl tolimesnės patikros/
> taisymo, susisieksime per 1 d.d.
> 2016.08.29 14:26 Prašo grąžinti įrenginį neremontuotą.
> 2016.08.29 14:27 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus.
> 2016.08.29 17:08 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio
> vietą.
> ---MTTC logo pabaiga---
> ---MTTC Išvada---
> Gedimų nerasta
> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.*
> Pirminė techninė patikra.. Įrenginyje defektų nerasta
> ---MTTC išvados pabaiga---
>
> Toliau:
> 09-01 Buvo nusiųstas užklausimas LG supportui:
> 09-02 Atejo atsakymas (ne per 24h kaip ir žadėjo, bet dienas lyginant
> lyg ir tilpo):
> ---LG supporto pirmas atsakymas---
> Ačiū už Jūsų laišką.
> Atsakymą į Jūsų klausymą suteikėme telefono pokalbyje.
> Atsiprašome už tai kad ASC MTTC ilgai tyrinėjo Jūsų telefoną.
> ASC MTTC šiuo metu yra labai apkrautas užsakymais.
> Kaip nustatė ASC MTTC, telefonas veikia be sutrikimų. Priežasties
> išrašyti Defektavimo Aktą nėra.
> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba
> pagalbos.
> Pagarbiai,
> Viktor Vinicenko
> LG Electronics klientų aptarnavimo centras
> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81
> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt>
> ---LG supporto pirmo atsakymo pabaiga---
>
> Niuansas - niekas man neskambino!!!! O tas "NEMOKOMAS telefonas"
> atsakymams į "KLAUSYMUS' užmušė praktiškai..
>
> Pasiėmėm telefoną iš pardavėjo ir patys nunešėm į MTTC, prieš tai FB
> iškeikus tą kontorą ir o dieve, pasirodo, kad tas debilas priimamajame
> neturėjo teisės tų 10€ prašyt, nes telefonas tai garantinis (FB taip
> paaiškino)
> Pridavus telefoną mergaitė priimamajame prigąsdina, kad meistras už
> sienos sėdintis (tas pats kur į Kauną išsiuntė) priims tik per 4-5 darbo
> dienas. Mergaitė priimanti paprašė, kad pasakyčiau, su kokiu appsu aš tą
> horizontą kreivą radau (drumroll ruoškitės, ne veltui paminėjau)
> Per FB nusiųsta foto su RMA numeriu. Paskui per FB pagyriau, kad greitai
> suveikė. Ir iškeikiau, kad vėl nieko nerado.
>
> ---MTTC logas ---
> 2016.09.02 14:12 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
> 2016.09.02 . Naudotas
> 2016.09.02 14:13 Perduotas į serviso centrą
> 2016.09.02 15:14 Įrenginys perduotas technikui **labai gretai (be 
> sarkazmo)
> 2016.09.02 15:14 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
> 2016.09.02 15:15 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio
> vietą. ** minutė ir apžiūra įvyko!
> ---MTTC logo pabaga---
>
> ---MTTC Išvada--
> Gedimų nerasta
> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.*
> Pirminė techninė patikra.. Gamintojas negarantuoja suderinamumo su
> treciuju saliu programelemis
> ---MTTC Išvados pabaiga--
>
> Ta prasme MTTC šudarankis per minutę nustatė, kad kalta programėlė
> pasirodo, kurią nurodžiau tik todėl, kad meistras savo galvos neturi..
> Toliau per FB paklausiau ar jie čia tyčiojasi. Sakė, dar nepasiimti
> telefono, žiūrės dar (nu tai aišku, patikrino per minutę ir ramus)
>
> 09-03 Pakeliui dar kartą LG supporto paklausiau, kas čia per čiudai su
> nebūtu skambučiu ir meistro lopiškumu, jei kreivas horizontas nurašomas
> programelei.
>
> LG atrašo:
> ---LG supporto antras laiškas---
> Ačiū už Jūsų laišką.
> Įvyko klaida. Jums nebuvo skambinta. Atsiprašome už klaidą.
> Bet tai nekeičia Jums suteikto atsakymo esmės:
> Kadangi „Gyro“ sensorius tarnauja kai kurioms pagalbinėms funkcijoms ir,
> ASC MTTC inžinieriaus teigimu, veikia tvarkingai.
> Išvada: Defekto nėra.
> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba
> pagalbos.
> Pagarbiai,
> Viktor Vinicenko
> LG Electronics klientų aptarnavimo centras
> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81
> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt>
> ---LG supporto antro laiško pabaiga---
>
> 2016-09-08 Įrenginio vieta jau antra diena (ar tai trečia, gaila loguose
> nesimato) nusistovėjo ties "MTTC paskirstymo centras (HUB)"
> Ką jie ten su juo daro - nesuprasi..
>
> Po viso šito jau daugiau nei mėnesį besitęsiančio balagano nežinau jau
> kam net rašyt. Nes LG bybį dėję visiškai.. Kam ta garantija tada? :)