Tema: Re: MTTC ir LG supportas - vienas kito verti ..
Autorius: MumZer
Data: 2016-09-09 02:36:17
konkretūs appsai patys sau gali pakalbruot, bet dauguma (tame tarp 
photosphere, streetview) tokių fyčių neturi


On 2016-09-08 18:15, Rrr wrote:
>
> O tai nera kalibravimo kazkur nustatymuose? Paprastai buna kai 
> kuriuose telefonuose.
>
>
>
> On 2016.09.08 15:17, MumZer wrote:
>> va gavau naujienų - kad su manim susisieks LG aCtovas..
>> nes tipo viskas gerai su tuo telefonu, mttc tipo su LG konsultavosi..
>> kai šalia du nexus4 rodo 0 laipsniu, o tas - 6-7 į šoną :) jau matau kai
>> bandau kokį VR appsą
>>
>> paklausiu, su kokia programa jie tikrino sensorių, nes vis pizdelina,
>> kad neatsako už veikimą su trečių šalių softu.. :)
>> jei net su oficialia google camera horizontas pakrypęs :)
>>
>> P.S. patikrinau vienos pažįstamos nexus 5X. Tai irgi į šoną pakrypęs, ne
>> 6-7, o tik 5 laipsnius.. Ar tik nebus taip, kad čia visi nexus 5x su
>> tokia "fyčia"?
>> Jei pas ką po ranka - patikrinkit ar nematot tokio vaizdelio:
>> https://www.youtube.com/watch?v=8_Y1SyMLG_Y
>>
>> "[mikro]" wrote in message news:nqr76h$fvg$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> o tai mano istorija ka kitokia? eik I mttc ir susivesk r48394. skaityk I
>> valias:)
>> pusantro menesio bliat:D
>>
>>
>>
>> "MumZer" wrote in message news:nqq3jb$2qh$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Pasidalinsiu dar nepasibaigusia istorija :)
>>
>> 07-22 nupirktas naujas Nexus 5x
>> 07-26 pastebėta, kad horizontas pas jį kokiais 6-7 laipsniais nukrypęs
>> (street view, VR appsai, bubble level, visi žaidimai, kurie valdomi
>> sukiojant telefoną). Pardavėjas laiko taupymo sumetimais pasiūlė nunešti
>> į MTTC ir paprašyti defektavimo akto, su kuriuo telefoną pakeistų
>> 08-10 Kadangi turėjom reikalų, o mttc dirba tik darbo metu, tai iki jų
>> nunešėm tik 08-10
>> Atėjus ir paprašius priimti defektavimo akto surašymui - vietinis
>> lopas priėmėjas paprašė 10€, nors jam buvo parodyti garantiniai 
>> dokumentai.
>> Nusprendėm nešti pardavėjui. Nunešėm jau po serviso darbo laiko,
>> tai priėmė prekybos salone
>>
>> --pardavėjo logas--
>> 2016 m. rugpjūčio 10 d. 18:15 Būsena pakeista į: Priimta, laukia
>> testavimo arba registracijos gamintojo ĮTC
>> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC
>> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) ĮTC:MTTCĮTC RMA:MTTC
>> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 10:21 Būsena pakeista į: Registracija ĮTC
>> patvirtinta, laukiama kurjerio (išsiuntimo) Prekė įdėta į dėžę.
>> 2016 m. rugpjūčio 12 d. 12:01 Būsena pakeista į: Prekė išsiųsta
>> gamintojo ĮTC Dėžė uždaryta, prekė išsiųsta (perduota) ĮTC
>> --pardavėjo logo pabaiga--
>>
>> Nuo 12 dienos įsivyravo nejauki tyla savaitei.. Pasidomėjus kas gi
>> vyksta MTTC:
>>
>> ---MTTC logas (su ** mano komentaras)---
>> 2016.08.12 12:35 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
>> 2016.08.12 . Naudotas
>> 2016.08.12 12:35 Perduotas į serviso centrą **KETURIAS darbo dienas
>> laukė eilėje (nors skelbiasi visi, kad per 2-3 pataiso: D) Algirdo 25
>> 2016.08.18 14:28 Įrenginys perduotas technikui
>> 2016.08.18 15:44 Įrenginys persiųstas į kitą taisymo centrą (14-21d.)
>> **Nusiųstas į Kauną, nes Algirdo 25 pasirodo lopai sėdi, kurie negali
>> surašyti akto
>> 2016.08.26 13:51 Įrenginys perduotas technikui **Kaune pragulėjo ŠEŠIAS
>> darbo dienas..
>> 2016.08.26 Patikslinkite telefono gedimą. Kaip atkartoti? Gedimo
>> neaptinkame telefonas **lopai nesupranta, kaip patikrinti, kad telefonas
>> kreivai rodo horizontą
>> 2016.08.26 veikia tinkamai.
>> 2016.08.26 14:55 Reikalinga informacija dėl tolimesnės patikros/
>> taisymo, susisieksime per 1 d.d.
>> 2016.08.29 14:26 Prašo grąžinti įrenginį neremontuotą.
>> 2016.08.29 14:27 Užklausa uždaroma. Tęsiame darbus.
>> 2016.08.29 17:08 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio
>> vietą.
>> ---MTTC logo pabaiga---
>> ---MTTC Išvada---
>> Gedimų nerasta
>> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.*
>> Pirminė techninė patikra.. Įrenginyje defektų nerasta
>> ---MTTC išvados pabaiga---
>>
>> Toliau:
>> 09-01 Buvo nusiųstas užklausimas LG supportui:
>> 09-02 Atejo atsakymas (ne per 24h kaip ir žadėjo, bet dienas lyginant
>> lyg ir tilpo):
>> ---LG supporto pirmas atsakymas---
>> Ačiū už Jūsų laišką.
>> Atsakymą į Jūsų klausymą suteikėme telefono pokalbyje.
>> Atsiprašome už tai kad ASC MTTC ilgai tyrinėjo Jūsų telefoną.
>> ASC MTTC šiuo metu yra labai apkrautas užsakymais.
>> Kaip nustatė ASC MTTC, telefonas veikia be sutrikimų. Priežasties
>> išrašyti Defektavimo Aktą nėra.
>> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba
>> pagalbos.
>> Pagarbiai,
>> Viktor Vinicenko
>> LG Electronics klientų aptarnavimo centras
>> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81
>> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt>
>> ---LG supporto pirmo atsakymo pabaiga---
>>
>> Niuansas - niekas man neskambino!!!! O tas "NEMOKOMAS telefonas"
>> atsakymams į "KLAUSYMUS' užmušė praktiškai..
>>
>> Pasiėmėm telefoną iš pardavėjo ir patys nunešėm į MTTC, prieš tai FB
>> iškeikus tą kontorą ir o dieve, pasirodo, kad tas debilas priimamajame
>> neturėjo teisės tų 10€ prašyt, nes telefonas tai garantinis (FB taip
>> paaiškino)
>> Pridavus telefoną mergaitė priimamajame prigąsdina, kad meistras už
>> sienos sėdintis (tas pats kur į Kauną išsiuntė) priims tik per 4-5 darbo
>> dienas. Mergaitė priimanti paprašė, kad pasakyčiau, su kokiu appsu aš tą
>> horizontą kreivą radau (drumroll ruoškitės, ne veltui paminėjau)
>> Per FB nusiųsta foto su RMA numeriu. Paskui per FB pagyriau, kad greitai
>> suveikė. Ir iškeikiau, kad vėl nieko nerado.
>>
>> ---MTTC logas ---
>> 2016.09.02 14:12 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
>> 2016.09.02 . Naudotas
>> 2016.09.02 14:13 Perduotas į serviso centrą
>> 2016.09.02 15:14 Įrenginys perduotas technikui **labai gretai (be 
>> sarkazmo)
>> 2016.09.02 15:14 Įrenginys priimtas MTTC, laukia eilėje
>> 2016.09.02 15:15 Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio
>> vietą. ** minutė ir apžiūra įvyko!
>> ---MTTC logo pabaga---
>>
>> ---MTTC Išvada--
>> Gedimų nerasta
>> Patikra/ taisymas baigti. Patikrinkite esamą įrenginio vietą.*
>> Pirminė techninė patikra.. Gamintojas negarantuoja suderinamumo su
>> treciuju saliu programelemis
>> ---MTTC Išvados pabaiga--
>>
>> Ta prasme MTTC šudarankis per minutę nustatė, kad kalta programėlė
>> pasirodo, kurią nurodžiau tik todėl, kad meistras savo galvos neturi..
>> Toliau per FB paklausiau ar jie čia tyčiojasi. Sakė, dar nepasiimti
>> telefono, žiūrės dar (nu tai aišku, patikrino per minutę ir ramus)
>>
>> 09-03 Pakeliui dar kartą LG supporto paklausiau, kas čia per čiudai su
>> nebūtu skambučiu ir meistro lopiškumu, jei kreivas horizontas nurašomas
>> programelei.
>>
>> LG atrašo:
>> ---LG supporto antras laiškas---
>> Ačiū už Jūsų laišką.
>> Įvyko klaida. Jums nebuvo skambinta. Atsiprašome už klaidą.
>> Bet tai nekeičia Jums suteikto atsakymo esmės:
>> Kadangi „Gyro“ sensorius tarnauja kai kurioms pagalbinėms funkcijoms ir,
>> ASC MTTC inžinieriaus teigimu, veikia tvarkingai.
>> Išvada: Defekto nėra.
>> Maloniai prašom kreiptis jeigu Jums reikės daugiau informacijos arba
>> pagalbos.
>> Pagarbiai,
>> Viktor Vinicenko
>> LG Electronics klientų aptarnavimo centras
>> Nemokomas LG pagalbos telefonas: 8 800 080 81
>> www.lg.com/lt <http://www.lg.com/lt><http://www.lg.com/lt>
>> ---LG supporto antro laiško pabaiga---
>>
>> 2016-09-08 Įrenginio vieta jau antra diena (ar tai trečia, gaila loguose
>> nesimato) nusistovėjo ties "MTTC paskirstymo centras (HUB)"
>> Ką jie ten su juo daro - nesuprasi..
>>
>> Po viso šito jau daugiau nei mėnesį besitęsiančio balagano nežinau jau
>> kam net rašyt. Nes LG bybį dėję visiškai.. Kam ta garantija tada? :)
>