Tema: Re: Q: lumia 920 vs LG G2
Autorius: Arnoldas
Data: 2016-04-04 09:29:48
Paėmiau šeštadienį Lumia 920, kortelę pasirodo davė tą pačią dieną ir
aktyvavo.
Mokėjau 60eu (ŠEŠIASDEŠIMT PINIGŲ). Pirkau iš privataus asmens,
angliškas tel.
Aparatas nesutrintas, ekranas nesubraižytas. Aparatas patinka, malonus
rankoje. Viskas ko man reikia veikia, dėl ko ir buvo pirktas. Win
sistema ne erzina, kaip realiai jokio skirtumo nematau.
Baterija su mano naudojimu laiko antrą parą.

Žodžiu kol kas viskas zajabys, esu patenkintas.
Dėkui visiems už komentarus.