Tema: Re: lumia 920 vs LG G2
Autorius: Arj
Data: 2016-03-31 11:13:44
nu tu pabandyk kada - as realiai buvau nustebes.
saip ant to win 95 tiek visokiu add'onsu nebuvo kiek ju priaugo su laiku
velesenese win versijose.
ir px kad visokie areo ir animacijos isjungtos, bet visoke context dependent
menu etc savo padaro, nors aritmetiskai kompu pajegumai skirasi keliolika
eiliu.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:ndik1c$tjh$1@trimpas.omnitel.net...

nu tai kas dar gali responce'ą suėst jei ne animacijos smooth
transition'ai ir kita huinia?