Tema: Re: lumia 920 vs LG G2
Autorius: [mikro]
Data: 2016-04-01 13:19:08
visada tu ta savo kisi naudojimasi pagal paskirti.
nu blet, naudojausi nexus 4 tris metus pagal paskirti, resetint neprireike,
jei resetindavau, tai tik is durnjumo ir del paniatkiu, kai kardinaliai
atsinaujindavo os, pvz is kokio 4.2 I 4.4. paskui ir ta meciau, tai nuo 4.4
pragyveno ir 4.4.2 ir 4.4.3 ir 4.4.4 ir 5.0, 5.01, 5.1, 5.11. ir po siai
dienai jis veikia kaip naujas, tik supistas visas jau nuo metymo vetymo.
turima darbine lumija bbd, kiekvienas pasinaudojimas man ja nervu tampymas
ir tiek...

"Exo"  wrote in message news:ndigoo$rat$1@trimpas.omnitel.net...

jo kažką praleidai, pvz naudojimasi smartfonu pagal paskirtį... aš savo
Nexus 5 su android 6 resetinu kas 3 mėn, nes naudotis tampa nebeįmanoma...

Exo

"Nevkurse"  wrote in message news:ndiglk$r8s$1@trimpas.omnitel.net...

Man siaip butu px, bet ka daryt, jei per n metu nei karto nei vienam
andriodiniam rageliui resto nedariau? Kazka praleidau, kazko netekau ar kaip
cia?