Tema: Re: Windows 10 mobile apgreidas
Autorius: amenox
Data: 2016-03-23 10:57:36
Visi tie "oficialūs rageliai" gavo tą patį paskutinį 102586.164 bildą, aišku
redstone jau tikrai į savo tormazą negausiu (nors teoriškai galima būtų
sukišti norint), bet manau tie senenesni rageliai su šiuo buildu dar gaus
supportą, o tai reiškia insideriai irgi. Man šiaip jokio skirtumo ar
oficialiai ar per insiderius naujui buildai ateis, o kai pabaigs tą
102586.xxx tada bus galima žiūrėt ar verta upgreidint ragelį su redstone.
Mano rageliui 3 metai, pergyvenau 8.0, 8.1 ir daba w10m, nesiruošiu jo
turėti amžinai.