Tema: Re: Windows 10 mobile apgreidas
Autorius: Tomas
Data: 2016-03-20 21:24:37
2016-03-20 20:55, news reader rašė:
> M$ visada isduoda savo partnerius, klientus, programuotojus. Tai yra
> iprasta, nieko naujo. Gaila, kad jaunoji karta to nezino.. Siais
> interneto laikais galima butu pasidometi pries balsuojant banko bilietais.

Aš pats savo laiku buvo ms ir windows heiteris, naudojau visokius
linuxus, paskui freebsd, paskui netbsd. Kai įsitaisiau pirmąjį išmanųjį
telefoną net minties nebuvo pirkti windows phone. Bet paskui netyčia
pabandžiau windows phone 7 imituojantį shell'ą androidui ir iš kart
pagalvojau WTF - stockinis androidas pasirodė kaip 20 metų senumo
atgyvena. Kitą jau ėmiau windows phone, nes MAN jis tinka labiau.

Nors tas androido (o ir iOS) UI archaiškumas gal ir yra viena
priežasčių, kodėl windows phone su savo žvaigždžių karų stiliaus UI
nerado daug vartotojų. Tiesiog pasaulis įstrigęs ant windows XP ir
windows 7, o androido ir iOS vartotojo ekspyrijensas kur kas artimesnis
winXP ir win7. Bet MS tą įvertino ir Windows 10 Mobile UI padarė labiau
įprastą.