Tema: Re: Windows 10 mobile apgreidas
Autorius: Ramaas
Data: 2016-03-20 13:23:29
Nu tai ką, pradeda kuo gilyn į mišką tuo daugiau info aiškėja.

Pirma jau kalbama, kad Microsoft persigalvojo ir užtrenkė duris
10 gavimui telefonams senesniems kaip 4 metai pav. taip ir yra
mano lumia 920 2011 rugpjūtis pirkimas o pagaminta tai dar ankščiau,
o va lumia 930 2014 metais išleista va matot skirtumą metuose? ir ne
mažas 3 metai beveik, naujasis 930 modelis ir jis yra atnaujinimo sąraše.
Man nebeleidžiama net insider bandomąja įsikišt, 920 ir iš ten išbraukta
jau, palikta tik kas ankščiau insideriu tapo su 920 modeliu.
Taigi viska daro, kad pirktum naują telefoną su 10-tuku o ne tokį seną
atsinaujintum.
Dar bloga naujiena nuo birželio pabaigos nebegalios žemėlapiai dabar
atskiri esantis (4 atskiri nokios žemėlapiai) bus vienas tik paliktas ir
į jį sugrūsta, nepatogu bus naudotis kaip dabar yra gali pasirinkt kokio
reik pagal skirtingus žemėlapių programas.

Ir dar be naršant po Microsoft, atsirado prašymas anketą užpildyt, ir
įpusėjus ją pildant, prasidėjo klausimai: kada keisi telefoną? kokį
modelį rinksiesi?, kada keisi (daba, po mėnesio, pusmečio) ir t.t.

Šitas tai užkniso jau.

R.