Tema: Re: Kokia mūsuose populiariausia e-knygų skaityklė?
Autorius: bat0nas
Data: 2015-07-07 10:39:15
Vis tik nesutikčiau.
Skaitymas planšetėje/telefone =
- žiūrėjimas į veidrodį;
- 1h baterijos laiką sutrumpins trečdaliu (šiuo metu telefonų ekranai per
dieną išlaiko maks 3h. aktyvaus naudojimo);
- planšetė užima daugiau vietos (man iš esmės nereikia planšetės, kai turiu
5.7" telefoną ir nesuruošiu turėti kada nors mažesnį);
- knygą vis tiek vežuosiu (nors ir neskaitau!!) bet kur, kur važiuoju bent
vienai nakčiai (kaip backup'ą, jei visai nebus ką veikti);
- e-book reader'is bent metams prikaustys prie skaitymo (kol atsibos
žaisliukas). O tai yra gerai. Skaityti juk reikia;
ir t.t.

;)

"news"  wrote in message news:mnfqb3$let$2@trimpas.omnitel.net...

Jeigu skaitai po 1h per diena tai ir plansetes per akis.