Tema: Re: Kokia mūsuose populiariausia e-knygų skaityklė?
Autorius: Exo
Data: 2015-07-03 15:09:55
nu, pirataujantiem tai visai kita kalba aišku. Aš, kadangi kardinaliai prieš piratavimą iš principo, o juo labiau dalykų, kurie man patinka, tai net tokios opcijos nesvarstau :)

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mn5q7h$ghe$1@trimpas.omnitel.net...

Na jei imam pigiausią skaitytuvą - Kindle (7th gen), tai jo kaina yra 70€.
Tie, kas knygas pirks - patogumas tik portatyvume, valdyme, pasirinkime.
Bet pirataujantiems Kindle turėtų atsipirkti po 10ies knygų.

Aš tiek perskaitau per 10 metų :D Aš prieš piratavimą, bet net ir piratauti
neapsimoka.

"Exo"  wrote in message news:mn5g2v$9ic$1@trimpas.omnitel.net...

Pažaidus pora metų su e-knygų versijom ir skirtingais devaisais, buvo
nuspręsta jog popierinės knygos yra way dvasingiau ir kas įdomiausia (mano
atvėju, netaikau niekam kitam) pigiau!

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:mn4g2l$v64$1@trimpas.omnitel.net...

Matau yra kelios Kindle versijos.
Tada Nook, koks nors senas Sony ir pan.

Su Kindle ir pirkimu iš Amazon - viskas aišku. O jei mėgiamos knygos nėra
Amazon'e - ar į Kindle galima įsikelti kažką iš šalies? Praktiškas tai
daiktas ar labai uždaras ir orientuotas tik į Amazon?