Tema: Re: Kokia mūsuose populiariausia e-knygų skaityklė?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-07-03 16:21:34
Dar toks niaunsas, kad tas pasvietimas reikalingas gi ne visa laika
skaitant.

"Caponi"  wrote in message news:mn620c$lc7$1@trimpas.omnitel.net...

Viska tu supranti. Bet visa beda, kad dazniausiai neteisingai.
Is praktikos - Kindle Keyboard bei Paperwhite matavimai nedaryti, bet
subjektyviai baterija laiko labai panasiai, bet kokiu atveju sneka eina apie
savaites skaitant po kokia valanda per diena.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/