Tema: Re: Kokia mūsuose populiariausia e-knygų skaityklė?
Autorius: Caponi
Data: 2015-07-03 09:32:52
Zmona 1 kartos Paperwhite. Anksciau buvo Kindle Keyboard, bei Sony PRS-350.
PW vienareiksmiskai patinka labiausiai. PW buvo pirktas butent del poreikio
pasvietimo, ant isoriniu lempuciu kazkodel visai nestovejo.
Pas uosvi yra paprastas 5 artai 6 kartos Kindle, principe nera prie ko labai
prisiknist, veikia ir tiek :-)

Zodziu, is esmes tai siai dienai su skaityklem dideliu labai skirtumu
tikriausiai nera, bent nespalvotas e-inkas isdirbtas pakankamai gerai, t.y.
technologija nebesviezia, todel visi skirtumai pagrinde susiveda i dizaina,
papildomas galimybes (ten koks 3G, integruotas ekrano pasvietimas (pradzioj
daug kas ji kritikavo ir reikia sutikt, kad nebuvo tai idealus dalykas, to
paties Paperwhite nors jis buvo geriausias, bet ne ant kiekvieno
egzemplioriaus vienodai tolygus, dabar lyg ir bedos nebelike, nors senokai
jau nesidomejau) ir kartais idomesni form-faktoriu (didesni ekrana,
besilankstanti korpusa ir pan.).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/