Tema: Re: Noriu Sony Z3 compact turetoju atsiliepimu.
Autorius: Exo
Data: 2015-06-30 15:30:20
Va būtent ką ir norėjau pasakyt, jog daugumai E52 per akis... Nes tokie dalykai kaip, ale exchange paštas, mokėjimai už parkingą, autobuso bielietus, pavedimai bankiniai ir dar daugelis osum dalykų yra visiškas "geekismas" daugelio požiūriu... Nors idėja smartfonų būtent tokia ir yra....

Exo

"Dainiushas"  wrote in message news:mmttir$735$1@trimpas.omnitel.net...

išskyrus pabrowsint, ant E52 kažkada paštas ir skaipas veikė puikiai.