Tema: Re: Noriu Sony Z3 compact turetoju atsiliepimu.
Autorius: HDi
Data: 2015-06-29 09:20:56
Naudoju panašiai taip pat nuo jo atsiradimo pradžios. Pats neskyla.
Suskaldziau galinį stiklą, bet jis buvo kišenėje ir trinktelėjau taip
normaliai su metalo gabalu, pats kaltas, bet nemaišo tas vienas
ruoželis. Įmaučių nenaudoju, tiesiog apklijavau tom plėvelėm. Greitas
ragelis, akumas laiko man 2 paras intensyviai naudojant, internetas
visada online. Foto kokybė kaip jau minėjo, jei nusistatai tinkamai
labai nebloga. Realiai puikus ragelis.