Tema: Re: Noriu Sony Z3 compact turetoju atsiliepimu.
Autorius: shadow
Data: 2015-06-30 15:10:21
"Vacys" <vaciukas@gmail.com> Wrote in message:
> naudoju sudina lumia 820, kuri veikia greitai ir stabiliai. Ir jokiu ten
> 'cielku' ant ekrano, jokiu 'kandonkiu'. Trankomas, metomas, dauzomas,
> atsisedamas - px, viskas veikia.

- Tai CAT'as jau turejo bankrutuoti... :)
O bet taciau prie mano akiu su kazkuria lumia (gal net tokia pat)
 buvo taip-nukrito nuo kavos staliuko ( kiek daugiau nei
 pusmetris)-numiro,taisykloj patate klijuot plevele. Per lietu
 (gausu) rase sms-ir vel numiro. Remontas atsiejo puse aparato
 kainos. Tuo remdamasis tureciau plysot apie sudinas nokias,bet
 nesiruosiu.
Kiek zmoniu-tiek nuomoniu. Galu gale viskas priklauso nuo
 vartotojo-vieni vargo nemato,kiti patys kuria problemas ir
 garsiai rekia

--
shadow