Tema: Re: Noriu Sony Z3 compact turetoju atsiliepimu.
Autorius: neratoblogo
Data: 2015-06-30 14:12:06
O nafik tie krastutinumai? Ne visi yra ant tiek geekai ir noliferiai,
kad 24 val ziureti tik i LCD ekrana.

Man pvz.:
1. Norisi tureti galimybe pasiskaityti pvz "quora" belaukiant eileje
arba kol atnes pietus.
2. Kartais reikia navigacijos.
3. Kartais reikia pasitikrinti pasta.
4. Kai isvaziuoju i treniruote - reikia endomondo.
5. Kartais prireikia prozektoriaus
6. Kartais fotiko
7. Kartais skelbiu.lt aplikacijos.
8. Kartais pasitikslinu internete imones adresa/darbo laika.
9. Kartais e-dienyne pasitikrinti vaiko pazymius/pastabas ar siaip ko
truksta.
10. Kartais sumoku uz stovejima.
11. Kartais vaikams reikia zaidimu, kad gautum laisvas rankas.
12. Kartais pats sumetu partija sachmaatu ir pan.
13. Daznai tikrinu orus - meteo.lt
14. Kartais is bedos kaip hotspot'a panaudoju.
15. Ir t.t.

Va tam ir naudoju smartfona. Kai nereikia interneto - ji atjungiu. Kai
reikia - isijungiu. Kazkaip nesunku viena mygtuka paspaust.

Taip naudojimu smartfonas ir laiko - kartais para, kartais penkias. Ir
kartais smartfonas - buna tiesiog telefonas. Ir tada norisi, kad jis,
budamas paprastu telefonu, nenusestu nei is sio, nei is to per 2 dienas.