Tema: Re: Kaip suzinoti palaiko mob elektronini parasa ar ne?
Autorius: Nerijus
Data: 2015-06-22 09:22:50
On 06/21/2015 01:33 PM, Bronco wrote:

> Mąstai teisingai. Jei nebetenkins kažkas, pvz. kaina ar greitaveika, tai
> ir pereisi. Aš pvz. kodų generatorius naudoju gal 10-imt metų ir
> neplanuoju jų atsisakyti. Tiesiog mąstant logiškai - kiekviena papildoma
> galimybė, yra tik papildoma ir nepanaikina ankstesnių, todėl kaip ir
> nėra priežasties nepasitenkinimui. Gi, kodų generatorių niekas nenaikina...

	O ash tai nepasitikiu jokiais "tarpininkais". Kas siaip saugos
sistemose yra butina (ta prasme nepasitiketi jokia kita salimi, jei tam
nera butinybes). Todel generatorius ar el. parasas yra siuo poziuriu
saugesni.
	Gal kas zhino kur galima pasiziureti ir pasiskaityti kaip realiai
veikia tas m. parasas? Su detalem iki pat to kas ir kur ir kaip viakshto
vienu ir kitu atveju. Nes dabar tai yra tik "mergaites" patikinimas "tai
labai saugu". Kas savaime nuteikia minciai, kad tikriausiai ten kazkokia
kreiva sistema, kurios realizacijos net vieshai skelbti bijo.

	N. M.