Tema: Re: Kaip suzinoti palaiko mob elektronini parasa ar ne?
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-06-18 23:48:23
jooo, gaila kad Omnitelio chaliava baigesi, reiks pagalvot, ar verta
moket. O taip patogu buvo jungis ir prie banku, ir Sodros, ir VMI. Na
bet vis dar lieka vienas nemokamas el. parasas, kuri visi alei vieno
turi: asmens tapatybes kortele. Aisku, minusas, kad reikia korteliu
skaitytuvo (kodel per NFC to nerealizuoja?) plius skaitytuvui reikia
kompo su su usb ir draiveriu tinamu turimai oper. sistemai.

>>> 1. Bitė jama 1 Lt / men už paslaugą ir neaišku ar maniškis mob EP