Tema: Re: Kaip suzinoti palaiko mob elektronini parasa ar ne?
Autorius: Bronco
Data: 2015-06-21 13:33:19
On 2015-06-20 11:13, news wrote:
> Turint omeny, kad dar ir mokesti zada padidinti jau svarstau atsisakyti
> MP ir pereiti prie kodu generatoriaus.

Mąstai teisingai. Jei nebetenkins kažkas, pvz. kaina ar greitaveika, tai
ir pereisi. Aš pvz. kodų generatorius naudoju gal 10-imt metų ir
neplanuoju jų atsisakyti. Tiesiog mąstant logiškai - kiekviena papildoma
galimybė, yra tik papildoma ir nepanaikina ankstesnių, todėl kaip ir
nėra priežasties nepasitenkinimui. Gi, kodų generatorių niekas nenaikina...