Tema: Re: Kaip suzinoti palaiko mob elektronini parasa ar ne?
Autorius: Bronco
Data: 2015-06-18 14:17:23
On 2015-06-18 13:49, Vytook's wrote:
> Noriu padaryti dvigubą Bitės abonento SIM kortelės upgreidą, bet nzn ar
> verta NES:
> 1. Bitė jama 1 Lt / men už paslaugą ir neaišku ar maniškis mob EP palaikys

1 lt už tokį patogumą yra labai menka kaina. Be to, yra labai didelė
tikimybė, jog ir kiti operatoriai tai irgi apmokestins.

Dėl palaikymo, tai klausk bitėje dėl konkretaus modelio, bet man atrodo,
jog tokie pergyvenimai neturi pagrindo.

> 2. Su 4G aparato dar neturiu (kol kas), bet kai turėsiu, ar reikės dar
> kartą keisti SIM, ar tai galima padaryti vienu metu?

Nuvažiuoji į Bitę ir iškart gauni SIM su mobiliu e.parašu ir 4G. Dukart
lakstyt nereiks. Ten per porą minučių ją tau ir aktyvuos, galėsi iškart
pasitikrint veikimą.