Tema: Re: iPhone 5s
Autorius: Aladdin
Data: 2015-05-13 10:07:03
Nu tai sakau gi, skonio reikalas. Man iš pradžių irgi nepatiko, dabar jau visai nieko. Be to gi visa
massmedia šaukia, išėjus šitiems modeliams vartotojai iš android pajudėjo link iphone, taip kad
viskas tragiška taip nėra su tuo dizainu:) Aš sakyčiau trumparegiai idijotai tuos telefonus vis
plonina ir batareikų normalių nepadaro.