Tema: Re: iPhone 5s
Autorius: spakainas
Data: 2015-05-12 12:56:47
:D
aš tai įtariu ten biškį viskas užkonservatyvinta siekiant apsidraust -
nes jei daug leisi tai tuoj pradės visokie bugai lyst, nebespės lopyt.
Kažkas sumastė, kad jei leisi prikabint ką nori prie replay, tai
teoriškai gali kam nors virusą nusiųst. Nu tai vadinasi nx reikia -
uždraust! Ar kažkaip panašiai.

O klausyk, tau nelagina youtubas? Aš vaikui kartais multikus noriu
paleist tai biškį užlagina, t.y. ilgokai krauna, net ir patį search. Pvz
kompe tai atidaro galima sakyt instant, o vat telefone reikia palaukt.
Kai vaikas bliauna ir jau niekas nepadeda, tada bandai multiką užleist o
jis sūka tą ratuką tik suka ir nekrauna - tos kelios sekundės laaabai
ilgos pasidaro :D Kelis kart jau norėjau mest į sieną.
Dar kažkaip subjektyviai atrodo kad per 3G krauna greičiau nei per wifi.
Trečias ipadas dar labiau flegmina toj vietoj.