Tema: Re: iPhone 5s
Autorius: spakainas
Data: 2015-05-11 13:33:58
Tai Dainiušas labai retai kada į temą pataiko, neturėtų čia būt nieko
nuostabaus.
Pas mane 5 (be s), jau 2.5 metų beveik jūzinu. Apsitrynė biškį kampai.
Bet batarkė tai jo, nikuja nelaiko, kasdien kraunu. Jei dar kokį COC'ą
pakatalinu tai ir dienos neištempia. Dar ta išjungimo knopkė viršuj
biškį gliučint pradėjo - nevisada suveikia. Bet sukasi viskas vis dar
greitai - browseris atsidaro instant ir t.t. Apibendrinus galima sakyt
kad vis dar labiau džiugina nei nedžiugina.