Tema: Re: iPhone 5s
Autorius: spakainas
Data: 2015-05-12 10:12:07
Bbž, man tai 6 abaliai toks atstojus kad blogiau jau nebėr kur.
Užlankstė tuos kraštus, gavosi kaip koks plastmasinis samsungas.
Apskritai 4 aifono dizainas buvo pats geriausias, galėtų vėl kažką su
plieniniais kraštais išleist - niekas nesibraižo ir smūgių nebijo. Ir
masė sakyčiau labiau pliusas nei minusas - ne taip sunku iš rankų
išmest, kai daiktas bent kažkiek sveria.
Dabar blin biškį stuktelni tą aliuminį - įlenkimas, duobutė,
įbrėžimas... Daro kažkokias nano dangas, bet kad jas užnešinėja ant
minkšto metalo tai kažkaip nepagalvoja. Kažkokie trumparegiai idijotai
juos projektuoja, nekitaip.