Tema: Re: Lumia 930
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-05-06 18:08:32
On Mon, 4 May 2015 22:00:45 +0200, md <md@myapple.com> wrote:
>tai kas visgi kenkia - patys appsai ar ju servisai? ir is viso kodel
>androidas leidzia kazkam gadinti user experienca ir vercia uzsiimti
>visokiais mazochizmais su task killeriais/manageriais/zapperiais.

Niekas neverčia. Man pvz dar nei karto neprireikė.
Čia panašus sneikoilas kaip ir windowsu ram klyneriai-optimaizeriai
:) Prasukus irgi viskas magiškai "pagreitėdavo" :)

>ar nebus cia toks suo pakastas kuris vadinasi java. Javai kaip zinia
>reikia daug RAM. Paswitchinus apsa jis niekur nedingsta is RAM tik yra

Gal dafai pailsėk ar kątais. Jau vien todėl, kad androidas ir javos
jvm neturi nieko bendro, apie tai gurglius ir orakulė ilgus metus
diskutavo teismuose.

Abalių Obj-C su savo ARC ir (ypač) m$ c# CLR šiuo požiūriu beje
nelabai skiriasi.

>stumdymasis. Android bando atimti RAM is backgroundiniu, jeigu jie
>nebeturi kur susispausti yra metami lauk is RAM totaliai, paliekant tik
>screenshota. Stai sie visi veiksmai nevyksta zaibiskai greitai, nes...

Nes kas? Beje, kaip tu įsivaizduoji RAM'o atėmimą?
Ir kam atiminėt jei dažniausiai daug šimtų megabaitų laisvi?

>nes pats androidas parasytas su Java. O stai cia ir "pravercia" task

Jo, gurglius perrašė visą linuxo kernelį :)

Tu bent jau realiai žiūrėjai kas ten vyksta ar šiaip filosofuoji?

--
kthxbai.