Tema: Re: Lumia 930
Autorius: Aladdin
Data: 2015-05-04 18:43:23
Na nežinau, po to su kuo aš naudojausi - man nekomfortiška, juo labiau
atrodo nereikšmingas užduotis darai, o telefonas jau gerokai šiltas.
Beto kiekvienas žmogus skirtingai tą šilumą supranta. Bet kadangi pilnas
internetas nusiskundimų tuo klausimu, įtariu ne vienas aš toks.

O ko kitko nesuprasti? Kai yra įjungtas edge ryšys, per ekraną juostelės
bėgioja, kai į internetą kažkas telefone lenda:) Na kaip senam
televizoriuje:) Ypač ant balto ekrano matyt. Nėra labai kritinis
dalykas, bet užknisa:)

Na o trečias punktas tai paspaudi kad kažkam skambintum - iš
loudspeaker'io click, įjungi patį garsiakalbį - įjungiant vėl click.
Mano įsitikinimu flagmanas neturi taip elgtis:)

Dėl baterijos tai su savo naudojimu nu nepratęs aš kas vakarą telefono
krauti, nenoriu downgrade:)