Tema: Re: Lumia 930
Autorius: amenox
Data: 2015-04-30 12:14:12
Juntamos išlaidos tai tipo dar vieną tetulę pasodint prie telefono kad
vartotoją iš naujos platformos nx pasiųst kai paskambija su problema? :)
Juolab kad dauguma tokio tipo appsų viso labo per bliupupą paima duomenis ir
numeta į kažkokį debesį. Didesnės problemos su pačiu hardwaru ir jo
supportu. Tipo esamų klientų jau per dxja ir naujų nereik? Na ne tai ne. :)