Tema: Re: Lumia 930
Autorius: Aladdin
Data: 2015-04-30 10:57:45
Na kadangi Windows Phone bus mano antrinis telefonas, tai apps'u trukuma manau isgyvensiu:) O siaip
tai manau pradziai tikrai visko pakaks, tiek kiek naudoju antrini telefona. Dabar svarbiausia kad su
iCloud draugauja:) Apps'u populiarumas ir atnaujinimai manau judes i gera puse jei WP rinkos dalis
dides. Va netgi jau Candy Crush Saga anu metu gale atsirado:)