Tema: Re: Kodel samsungai galvoja, kad mes esame +3 laiko zonoje?
Autorius: Toxis
Data: 2012-04-06 16:51:26
nu tejp, kai mums istorija prasideda 1981 metais ir zhinios apsiriboja
sovietu sajunga - tada chia tikrai naujadaras, bet shtai gyvenant
informacijos amzhiuje galima butu atsiverst koki nors kad ir wiki ir
pasiskaityt kas pervelnias tas DST, kada jis buvo sugalvotas ir koks jo
pateisinimas... bet ka jau chia, kam savo vargshe galva kisht zhiniomis, kai
galima turet svaria nuomone... ar ne?

Dar karta, kas yra normalu? Kai saule kyla 6 ir leidzhiasi 18? prashau, tai
nesunku padaryt - arba judet link ekvatoriaus, arba atverst zheme, kad
nebutu pasvirus 23.5 laipsnio, tik shtai tada vistiek teks ant ekvatoriaus
vazhiuot, bo kitur bus amzhina zhiema..
Beja, shita, del tu leidzhiasi 23 valanda - tu matyt kazhkur link poliarinio
rato gyveni? nes mano pasaulyje per jonines leidzhiasi 22 tra, nezhinau kaip
alternatyviose visatose (tiesiog vel.. tiesh shlykshtus ir bereikalingi
faktai) - taigi net armijoj tau nelabai turejo trukdyt.. gal jau galima
sukiot laikrodzhius tada?

"-[antanas]-@UK"  wrote in message news:jlmkrc$2qv$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi sssp antrą kartą (įskaitant dekretinį laiką) laikrodžius pasuko 1981
metais balandžio pirmąja. Iki tol nesukiojo ir gyveno visi patenkinti.
Aišku, dauguma čia per jauni, kad tai atsiminti.