Tema: Re: Kodel samsungai galvoja, kad mes esame +3 laiko zonoje?
Autorius: polaris
Data: 2012-04-05 20:36:40
Dauguma žmonių duotu momentu kariuomenėse netarnauja ir jų į lovas nieks
per prievartą nevaro. O vasarą dauguma eina miegot vėliau. Kroatija yra
gerokai piečiau, ir ten tokių ilgų dienų nebūna, tai ten ne taip aktualu
(birželį saulė leidžiasi valanda anksčiau ir teka valanda vėliau,
lyginant su pvz. Lietuva). Be to, jie vasaros laiką taip pat turi. O kai
naktis labai trumpa, tai arba vakare, arba ryte vis tiek gausis šviesu.
Norint, kad gautųsi po lygiai, reiktų, kad miego vidurys būtų
vidurnaktį, t.y. gultis aštuntą, keltis ketvirtą. Jei visi taip darytų,
žiemos laikas būtų pas tas, nu bet taip beveik niekas nedaro. Todėl man
vasaros laikas atrodo kiek logiškesnis. Ir ilgiau šviesos nereikia
jungti. O dar kadangi esu tikras pelėda, tai nu i na, kai eini miegot
jau saulei tekant :)

Žiemą kadangi vis tiek beveik visą laiką tamsu, tai kaip ir dzin, nu tik
apie Kalėdas prasidedant darbo valandom žmonėms norisi, kad jau nebūtų
tamsu. Tai žiemos laike ir švinta anksčiau.

Taip kad viskas normaliai su tuo sukinėjimu, nesuprantu, kodėl toks
burbulas išpūstas.