Tema: Re: Kodel samsungai galvoja, kad mes esame +3 laiko zonoje?
Autorius: md
Data: 2012-04-06 14:41:34
On 2012.04.06 11:07, padugne wrote:

> Anksciau (kai gyvenima valde saules sviesa) "grafikas" pastoviai po
> truputi slinko, todel ta kasdienine +/- 1 minute neturejo jokios reiksmes.
> O dabar gaunasi shoko terapija, kada staigiai persokama 1 valanda.
> Esminis skirtumas.

kazkada (daug metu) dirbau grafiku 10-19. As manau, kad toks grafikas
geriausias nes padeda isvengti tu ziemos depresiju (ir be abejo kamsciu
mieste!). Bent i darba eini sviesoje visada ir ramu. Ryte net ziemos
metu rasdavau laiko pabegioti. Na, o po 19 visvien jau dzin, nes esi
pavarges.

tas valandos sukinejimas man asmeniskai nervina tik tiek, kad galiu
pamirsi masinoj persukti laikrodi ir kur nors paveluoti.